maandag 12 januari 2009

Sociale Netwerken #19

Sociale netwerken zijn zeer bruikbaar in de bibliotheekwereld.

Je kunt via je netwerk flink wat reclame maken voor de bibliotheek maar ook allerlei informatie geven. Zoals Ellen gedaan heeft; een hyves account aanmaken voor het uit-punt met inmiddels een hoop vrienden die zo op de hoogte blijven van alle activiteiten in en om Boxtel, dit kan voor de bibliotheek ook natuurlijk.

Zelf heb ik ook een Hyves-pagina, niet dat ik er zoveel mee doe, maar soms is het toch wel leuk.

Ik heb ook een link gemaakt met mijn blog, zodat mijn Hyves-vrienden ook direct mijn blog kunnen lezen.

Na het lezen van dit ding heb ik me ook aangemeld bij Dizzie, leuke site met veel bruikbare info over boeken.

Ook was ik al lid van de bibliotheekning2.0

1 opmerking:

23 Dingen zei

Marij, kun je ook nog de link geven naar die Hyves van Ellen?
Inderdaad kun je je activiteiten heel goed promoten via een soc.netwerk. Daarbij zijn eigenlijk de mogelijkheden van Facebook veel uitgebreider. En wellicht beter gericht om een wat ouder publiek.