vrijdag 6 februari 2009

21 aquabrowser en discoveries

Met de aquabrowser kun je uren bezig blijven. Die van OBA vind ik erg goed, makkelijk te bedienen en mydiscoveries vind ik ook ideaal. Ik heb een account aangemaakt voor mezelf, erg makkelijk om al je gelezen boeken in te voeren en de boeken die je nog wil lezen. Lijkt me ook zeker iets om in de Meierij te gaan promoten als de aquabrowser wat meer bekendheid heeft gekregen.



Op WorldCat heb ik gekeken en ingelogd met de 23dingen account, interessant, maar daar zie ik de meerwaarde nog niet zo van. Wel als je wil weten of een boek, cd, dvd etc. nog ergens in de wereld beschikbaar is, dan is het wel makkelijk. Maar daar heb ik geen eigen account aangemaakt. Denk wel dat er voor verschillende mensen een wereld open gaat als ze WorldCat ontdekken.

1 opmerking:

23 Dingen zei

En je kunt met je eigen account ook op jullie eigen aquabrowser inloggen op MyDiscoveries!
Nu is het een mooie taak om de gebruikers hierop te wijzen...